ÁGNES LAKBERENDEZÉS
Bútorbolt - Tapolca
Általános szerződési feltételek
(érvényes: 2019.06.05 -től)
1. Az internetes portál üzemeltetője
Topuza Trend Kft.
Székhely: 8372 Cserszegtomaj, Polgár u. 12.
Adószám: 14064104-2-20
Közösségi adószám: HU14064104
Cégjegyzékszám: 20-09-067996 Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága által
bejegyezve
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-1364/2007.
E-mail elérhetőség: agneslakberendezes@gmail.com
Internetes cím: www.agneslakberendezes.hu
Jelen szerződés feltételei kerülnek alkalmazásra a
www.agneslakberendezes.hu webáruházat üzemeltető Topuza Trend Kft. által
nyújtott kereskedelmi szolgáltatás elektronikus alkalmazása során.
A weboldal látogatója, a vásárló (-vevői megrendelést rögzítő mindennemű
természetes és jogi személy) a weboldal használatakor elismeri, hogy az
Általános szerződési feltételekben meghatározottakat ismeri, elolvasta, a
Vásárlási és Szállítási feltételeket megértette és elfogadta, rendelését ezek
ismeretében és ezek elfogadásával adta le. Megrendelése akkor lép életbe, ha
azt e-mail-ben vagy telefonon visszaigazoljuk, illetve az előleg beérkezett.
Ezzel egyidejűleg a vásárló és a Topuza Trend Kft. között adásvételi szerződés
jön létre. A www.agneslskberendezes.hu
18. életévüket betöltött személyek vásárolhatnak. A vásárlási feltételek
elfogadásával Ön nyilatkozik arról, hogy 18. életévét betöltötte.
A webáruház célja bútorok valamint a lakberendezéshez kapcsolódó kiegészítők,
árucikkek kiskereskedelmi értékesítése és házhozszállítása.
2. A megrendelés menete
1. lépés - Megrendelőlap elküldése: Figyeljen a szállítási és számlázási cím pontos megadására!
2. lépés - Visszaigazolás: A megrendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk, amely tartalmazza a szükséges előleg bekérését is.
3. lépés - Előleg befizetése átutalással a 10400717-50485655-50491003 számlaszámra
4. lépés - Az előleg beérkezése után tudjuk aktiválni a rendelést, amelyről számlát állítunk ki. Ezt postán vagy e-mailben megküldjük Önnek!
5. lépés - Értesítés: Amikor a rendelt bútor megékezik értesítést küldünk, illetve ezzel egy időben esedékessé válik a fennmaradó összeg befizetése.
6. lépés - A teljes vételár különbözetének megérkezése.
7. lépés - Amennyiben szállítást kér, megbízás elküldése külső fuvarozó cég részére, amely a kiszállítás napjáról telefonon egyeztet Önnel.
8. lépés - A hátralékszámla és a garancialevél postázása illetve az áruval történő együttes szállítása.
3. Fizetési és szállítási feltételek
Az interneten leadott megrendelések - minden esetben - a bruttó vételár 30 % -ának megfelelő előleg befizetésével válnak érvényessé. Előleg befizetése nélkül a megrendelés érvénytelen, továbbá felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termékek beérkezéséhez tartozó határidők az előleg beérkezésétől számítandók.
Az Ágnes Lakberendezés ( Topuza Trend Kft.) webáruház a befizetett előleg beérkezéséről minden esetben visszaigazolást küld a vásárló e-mail címére. A termék beérkezéséről értesítjük Önt. A hátralékfizetés módja lehet átutalás ill. készpénz.
Amennyiben megrendelés esetén az előleg fizetése nem történik meg 15 napon belül, a rendelést töröljük.
Fizetési módok
1. Előleg:
– átutalással,
– készpénz befizetéssel közvetlenül a Topuza Trend Kft. számlájára bármelyik
K&H bankfiókban,
– üzletünkben személyesen készpénzben, vagy bankkártyával
2. Vételár hátralék:
– átutalással,
– készpénz befizetéssel közvetlenül a Topuza Trend Kft. számlájára bármelyik
K&H bankfiókban,
– üzletünkben személyesen készpénzben, vagy bankkártyával
3. Teljes vételár egy összegben (készleten lévő termékek
esetében):
– átutalással,
– készpénz befizetéssel közvetlenül a Topuza Trend Kft. számlájára bármelyik
K&H bankfiókban,
– üzletünkben személyesen készpénzben, vagy bankkáryátval
Szállítási információk
Kiszállításkor, kérjük minden esetben, még a futár távozása vagy az áruátvétel aláírása előtt, ellenőrizze a megrendelt termékek mennyiségét, a termék csomagolásának állapotát!
A szállítás költsége a termék árának függvényében alakul.
FONTOS!
Terjedelmes, illetve a 40 kg-ot meghaladó csomagolású termékeket csak raklapon szállít a futárszolgálat, melyre extra költséget számol fel. Kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.
Felhívjuk figyelmüket, hogy: a táblázatban szereplő szállítási díjak nettó magyarországi házhozszállítási árak!
Szállítási áraink 2024.02.01 -től – lapraszerelt termékek | |
ÉRTÉKHATÁR (BRUTTÓ) | HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI DÍJ (NETTÓ) |
1,- Ft-tól 20.000,- Ft-ig | 9.500 Ft |
20.001,- Ft-tól 50.000,-Ft-ig | 11.000 Ft |
50.001,- Ft-tól 80.000,- Ft-ig | 12.500 Ft |
80.001,- Ft-tól 120.000,- Ft-ig | 16.600 Ft |
120.001,- Ft-tól 200.000,- Ft-ig | 21.200 Ft |
200.001,-Ft-tól 300.000,-Ft-ig | 27.700 Ft |
300.001,- Ft-tól 400.000,- Ft-ig | 33.100 Ft |
400.001,- Ft-tól 500.000,- Ft-ig | 47.500 Ft |
500.001,- Ft-tól 750.000,- Ft-ig | 68.700 Ft |
750.001,- Ft-tól 1.000.000,- Ft-ig | 75.600 Ft |
Szállítási áraink - kárpitos és készre szerelt termékek esetén | |
A termék értékének | 15% -a |
Emeltdíj alap minden esetben helyszíni megbeszélés alapján |
2.000.-Ft / emelet |
A fenti árak a 27%-os forgalmi adót NEM tartalmazzák. A szállítási idő 10 munkanap (megrendeléstől).
Az árváltoztatás jogát fenntarjuk!
Utánvét kezelési díj bruttó 800.-ft/db
FONTOS: Amennyiben átvételkor a termék, hiányos
vagy sérült, a vevő a kárigényét haladéktalanul köteles bejelenteni jegyzőkönyv
formájában, mely hitelesítve van a megrendelő (átvevő) valamint a fuvarozó cég
jelenlévő képviselője részéről egyaránt, ennek elmulasztása jogvesztéssel jár.
A sérülési reklamáció csak aláírt jegyzőkönyvvel érvényesíthető. A
házhoz-szállítási díjat a szállítmányozó cég állapította meg, a lenti
táblázatban találja, melyet az árúval együtt átutalással kell fizetni! .
Webáruházunkban a megrendelt termékek lapraszerelten érkeznek meg otthonába.
Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási költség "kaputól kapuig"
érvényes, tehát a sofőrnek nem kötelessége bevinni az árut a lakásba, sem
felvinni az esetleges emeletre.
Ha a megbeszélt időpontban a vásárló hibájából, a helyszínen nem történik meg a
termék átvétele, a következő szállítás minden költsége a vásárlót terheli. A
szállítólevél aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.
Ennek megfelelően utólag színbeli, mennyiségi és sérülésre vonatkozó
reklamációt nem áll módjában elfogadni.
A termékek gyártási határideje, a szövet és a típus
választásának függvényében változhat és hozzávetőleges időpontot takar. A
gyártási idő a gyártóktól függően eltérő lehet, általában 2-6 hét.
A megrendelt termék átfutási ideje az előleg beérkezésétől számítandó. A Topuza
Trend Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy az Ön által megrendelt bútor
időben elkészüljön. A szállítási határidőt a gyártók tájékoztatása alapján
adjuk meg, az esetleges késésért kártérítési felelősséget nem vállalunk.
Természeti, gazdasági és politikai események miatt bekövetkezett szállítási
késedelem miatt felelősséget és kártérítést nem vállalunk. A termékeknél
és a prospektusokban megjelenített képek, valamint színek illusztrációk, a
valóságtól eltérhetnek.
4. PANASZKEZELÉS
1. Az üzletvezetőhöz személyesen üzletünkben ( 8300 Tapolca, Keszthelyi
út 51.
+36 87 322 935 ; +36 30 719 35 67 ,email: agneslakberendezes@gmail.com ;
Topuza Trend Kft. Székhely: 8372 Cserszegtomaj Polgár u. 12.
2. VESZPRÉM MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
8200 Veszprém Radnóti tér 1. Fax: +36 88 412 150
info@bekeltetesveszprem.hu
3. VESZPRÉM MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA
8300 Tapolca Kossuth u. 2.
Tel: +36 88 814 128 Fax: +36 88 412 150
email: kvik@veszpremkamara.hu
5.
ELÁLLÁSI JOG
A fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- a terméknek,
- több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
-
olyan
zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
A szerződéstől
való elállási jog a vásárlót - fogyasztót illeti. Abban az esetben, ha a
vásárló vállalkozó, (cég, szervezet) és feltünteti a rendelés során az
adószámot, a törvény adta 14 napon belüli szerződéstől való elállasra nem
jogosult.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a
termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó
anyagi kár megtérítését.
ELÁLLÁSI JOG
GYAKORLÁSÁNAK A MENETE
1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
3. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
5. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
6. Fogyasztó elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a webáruház üzletének címére visszajuttatni.
7. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
8. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.
9. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
10. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
11. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
12. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
13. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.
14. A
Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló
szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt
megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.
6. JÓTÁLLÁS
Kötelező jótállás
1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
- ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.
4. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
5. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a 9.1 és a 9.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
6. A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
7. Ha a felek között
jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető
testületi eljárást kezdeményezhet, a 12.2. pontban feltüntettettek
alapján.
Önkéntes
jótállás
Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a
Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a
kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes
termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor
adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli. Jelen
pontban meghatározott Önkéntes jótállás kizárólag a Szolgáltató és a Polgári
törvénykönyvben meghatározott fogyasztók között kötött szerződésekre
vonatkozik.
7. SZAVATOSSÁG
Kellékszavatosság
1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a
Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói
szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési
határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért,
amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem
tudja.
2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel
időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti
szavatossági igényeit.
3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy
kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez
képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést
az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt
volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul,
de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni
a Szolgáltatóval.
6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti
kellékszavatossági igényét.
7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele,
ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy
a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor
mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja,
hogy a termék hibája a az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett.
Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek
felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott
szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte
után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba
már a teljesítés időpontjában is megvolt.
8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt
hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a
szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Termékszavatosság
1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő
Ügyfél – választása szerint – az 9.1. pontban meghatározott kellékszavatossági
jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba
miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése
esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági
igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.
4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a
forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik
a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi
forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő
elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után
késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől
számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell
tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával
vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és
forgalmazója.
8. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
9. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
8. ADATVÉDELEM
Webáruházunkban bizonyos szolgáltatások igénybevételéhez személyes adatait kérjük, melynek megadása önkéntes hozzájáruláson alapul, ugyanakkor elengedhetetlenül szükséges a szabályos működéshez, és egyáltalán az elektronikus úton, távollévők között történő szerződéskötéshez.
Ezeket az adatokat, néhány kivétellel csak mi látjuk és használjuk. Kérem, figyelmesen olvassa át, és tájékozódjon adatkezelésünkről! Kivételek lehetnek a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozóként közreműködő cégek, szervezetek: futárszolgálat (Magyar Posta Zrt.), tárhelyünket Gáspár Ferenc egyéni vállalkozó biztosítja. A felsorolt cégek/alvállalkozók a kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni, kizárólag abból a célból használhatják fel őket, amire vállalkozói/megbízási szerződésünket megkötöttük.
Ezen esetekben a vásárláshoz legszükségesebb adatok kizárólag az online ügylet lebonyolításához, a számlázáshoz, illetve a termék házhoz szállításának érdekében kerülnek rögzítésre, addig az időpontig, ameddig ez feltétlenül szükséges; beleértve ebbe az időtartamba a reklamáció és a jótállás, szavatosság esetkörét, tehát a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében történő tárolás esetét is. Ezt követően a megadott adatok törlésre kerülnek. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el. Ügyfeleink a regisztráció során elfogadják a jelen üzletszabályzat rendelkezéseit és ezzel hozzájárulnak adataik kezeléséhez. A regisztráció során a megadott e-mail címekre hírlevelet csak az Ügyfél kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küldünk. Az Ügyfél saját személyes adatainak módosítási, törlési, hírlevél lemondási igényét e-mailben a agneslakberendezes@gmail.com címre kell eljuttatni. Adatkezeléssel kapcsolatos alábbi jogszabályok és ajánlások gyűjteménye: Magyarország Alaptörvénye, VI. cikk A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. tv., 83. § 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Info tv.) a 2001. évi CVIII. törvény (Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről), a 1998. évi VI. törvény - Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során (Strasbourg 1981. január 28.).
Kijelentjük, hogy a Topuza Trend Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. Www.agneslakberendezes.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük. A megadott adatokat abból a célból kezeljük, hogy ügyfelünk tudjon vásárolni, cégünk számlázni és szükség esetén kiszállítani, továbbá a megfelelő ügyfél-azonosítás céljából, illetve a szerződéskötés tartalmi/formai követelményeinek teljesülése okán. A regisztrációhoz kapcsolódó adatkezelés célja a Felület látogatóinak a Felületen keresztül elérhető szolgáltatások igénybevételéhez szükséges azonosítása, a szolgáltatások nyújtásának, a teljesítés megfelelőségének dokumentálása, valamint adott esetben a számlázás lehetővé tétele, illetve a létrejött szerződések bizonyítása. A Topuza Trend Kft. általi adatkezelésekre a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (a továbbiakban: Avtv.) 3. § (1) bekezdés a) pontja szerint az Ügyfelek önkéntes hozzájárulása alapján, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a számla, egyszerűsített számla és nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint a nyugta adását biztosító pénztárgép és taxaméter alkalmazásáról szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM-rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) alapján kerül sor. A hozzájárulást Ügyfél az egyes adatkezelések tekintetében a Felület használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.
Az adatkezelő megnevezése:
Topuza Trend Kft.
8372 Cserszegtomaj, Polgár út 12
Tekintettel arra, hogy az adatkezelés az adatkezelővel ügyfélkapcsolatban álló Ügyfelekre vonatkozik, így az Avtv. 30. § a) pontja alapján az adatkezelés adatvédelmi nyilvántartásba vétele nem szükséges.
A megadott adatokat rendszerünk nem őrzi!
Vásárláshoz, számlázáshoz és kiszállításhoz ügyfelünknek a következő adatokat kell megadnia:
-számlázási név
-számlázási cím, szállítási cím, ha ettől eltér
-e-mail cím
-telefonszám
Az adatokat elsődlegesen a Topuza Trend Kft. illetve a cég belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át. A fentieken túl a Ügyfélre vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Ügyfél hozzájárulása alapján kerülhet sor kiszállításkor, és a számla kiállításakor. Ebben a két esetben, a külsős partnerek adatkezelésével kapcsolatban, alábbi weboldalakon tájékozódhat:
https://www.posta.hu/adatkezelesi_tajekoztato
https://www.szamlazz.hu/szamla/adatvedelem
A személyes adatokhoz szigorúan korlátozott a hozzáférés a jogosulatlan megismerés, a személyes adatok jogosulatlan megváltoztatása, illetve jogosulatlan felhasználása megelőzésére. SSL tanúsítványt használunk. A személyes adatok, önkényes, illegális megszerzése, tárolása, továbbítása, avagy közzététele feljelentést von(hat) maga után. Az Ügyfél bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Topuza Trend Kft. által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat a Felületen keresztül, illetve a cégnév tekintetében a Topuza Trend Kft-hez intézett e-mail útján. Ügyfél jogosult továbbá adatai törlésének kérésére az e pontban megadott elérhetőségek útján. Cég az Ügyfél kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Topuza Trend Kft. a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.
Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:
Levelezési cím: Topuza Trend Kft, 8300 Tapolca, Keszthelyi út
51
Email cím: tagneslakberendezes@gmail.com
Az Ügyfél bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Topuza Trend Kft. munkatársához fordulhat a fenti elérhetőségeken keresztül. Az Ügyfél bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Egyes adatait az Ügyfél a Felületen maga helyesbítheti; egyéb esetekben Topuza Trend Kft. a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat a Topuza Trend Kft. a szükséges időtartamig megőrzi. Az Ügyfél az Avtv., valamint a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, kérheti továbbá az adatvédelmi biztos segítségét is (1051 Budapest, Nádor u. 22. Postacím: 1387 Budapest Pf. 40, további információ: https://abiweb.obh.hu/abi/). Amennyiben az Ügyfél szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Felület használata során bármilyen módon kárt okozott, a Topuza Trend Kft. jogosult az Ügyféllel szembeni kártérítés érvényesítésére. A Topuza Trend Kft. ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.
A Topuza Trend Kft. kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásnak jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató vagy reklám) email küldésére. Az email címek kezelése elsősorban az Ügyfél azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor email küldésére. A Topuza Trend Kft. által nyújtott szolgáltatások vagy az Általános Szerződési Feltételek változása esetén a változásokra vonatkozó, valamint a Topuza Trend Kft. egyéb hasonló szolgáltatásaira vonatkozó tájékoztatást a Topuza Trend Kft. bizonyos esetekben elektronikus formában, e-mailben juttatja el az érintettek részére. Az ilyen "értesítési listáról" nem lehet leiratkozni, ezen értesítéseket azonban a Topuza Trend Kft. nem használja reklámozási célra. A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot tartalmazó leveleket a Topuza Trend Kft. csak az Ügyfél kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. Topuza Trend Kft. fenntartja a jogot, hogy jelen Adatvédelmi nyilatkozatot a Ügyfelek előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően Ügyfél a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Adatkezelési nyilatkozatban foglaltakat.
A kínált termékek tulajdonságainak, adatainak, árainak stb. helyességéért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben hibás ár/adat került a webáruházba,vagy esetleges rendszerhiba miatt téves tartalom jelenik meg, nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani. Ez esetben a vásárló elállhat a vásárlástól.
Az árak magyar forintban, ÁFA -val értendőek! Az árváltozás
jogát fenntartjuk! Az internetes webáruházban lévő terméknél feltüntetett képek
nem minden esetben adják vissza a termék pontos mását, a megjelenített színek
tájékoztató jellegűek, a színek megjelenítése monitoronként eltérő lehet.
9. Egyéb fontos rendelkezések
Egyéb nem szabályozott kérdésekben a Ptk. rendelkezései az irányadóak. A
Polgári törvénykönyv, valamint a kereskedelemre vonatkozó rendelkezések az
irányadók.
-a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;
-a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény;
-a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságról szóló 225/2007. (VIII. 31.) Korm.
rendelet; az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül
folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007.
(VI. 13.) Korm. rendelet.
| Dokumentumok | Adatvédelem |
© 2001 Gáspár Ferenc. All Rights Reserved Keszthely Info. Webdesign